Lakier do paznokci. Funky Twin 10 ml
Tutaj wstaw krótki opis produktu.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: 218-10
Cechy produktu
Obuwie
Opis
Opis produktu, który powie więcej, niż sprzedawca
W tym miejscu należy wstawić opis produktu, prezentujący jego cechy, właściwości oraz zastosowanie. Klient czytając opis musi dowiedzieć się o nim jak najwięcej. Pamiętaj, że to internet, a nie sklepowa półka. Produktu nie da się wziąć do ręki, dlatego opisz każdy szczegół najdokładniej jak potrafisz. Unikniesz w ten sposób
nieporozumień i zwrotów towaru.
W opisie uwzględnij parametry techniczne, ale i opis zastosowania
Parametry warto wypunktować, by jak najbardziej ułatwić klientowi zrozumienie specyfiki produktu:
- Rodzaj materiału
- Wymiary
- Kraj produkcji
- Dodatkowe właściwości
- Dodatkowe cechy charakterystyczne
- Dodatkowe informacje na temat wysyłki
Dlaczego opis jest tak ważny
Forma przedstawienia asortymentu w sklepie internetowym ma znaczący wpływ na to, czy przekonamy klienta do zakupów w naszym sklepie. Zapewniając unikalne oraz wyczerpujące informacje na temat towaru, zwiększamy liczbę indeksowanych stron naszego sklepu przez wyszukiwarki internetowe np. Google. To właśnie wyszukiwarki zwiększają ruch w naszym sklepie, dlatego zadbajmy o to, aby każdy produkt posiadał wyczerpujący opis.
Sklep internetowy, w odróżnieniu od tradycyjnego, nie posiada ekspedienta, który nas wysłucha oraz pomoże w wyborze przedmiotu spełniającego nasze oczekiwania. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że klient, który nie znajdzie interesujących go informacji o produkcie, poszuka innego sklepu, a do nas już nie wróci. Opis zastępuje sprzedawcę i wzmacnia pozycję strony w wyszukiwarce - kieruj się tym podczas charakteryzowania produktu.
Nie zapomnij o sekcji, która dodatkowo zachęci klienta do zrobienia zakupów u ciebie. Pamiętaj, że możesz w opisie zamieszczać zdjęcia lub grafiki - korzystaj z nich, gdy chcesz dodatkowo wyeksponować cechy produktu. A może tworzysz wideo produktowe? Załącz materiały, które pomogą klientowi podjąć decyzję o zakupie produktów w twoim sklepie internetowym.
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.